Mestská poliklinika Šurany
Váš nákup môžete dokončiť na tomto mieste. Doprava je zdarma a doručenie do 10 dní.
Výprázdniť košík

OZNAM - ZUBNÉ AMBULANCIE

Slovenská komora zubných lekárov v súvislosti s pribúdajúcimi prípadmi ochorenia COVID - 19 vydáva nasledovné usmernenie:

Vážení pacienti,

dňa 15.3.2020 sa uskutočnilo mimoriadne zasadanie Prezídia Slovenskej komory zubných lekárov a Krízového štábu, ktoré rozhodlo a vydalo usmernenie pre zubné ambulancie v súvislosti s vyhlásením krízového stavu, ktoré má zabrániť šíreniu nového koronavírusu spôsobujúceho ochorenie COVID - 19.
Od 16.3.2020 až do odvolania bude zubná starostlivosť limitovaná iba na bezodkladnú zdravotnú starostlivosť a to výhradne po predchádzajúcom telefonickom dohovore s ošetrujúcim zubným lekárom.
V pohotovostnom režime bude ordinovať jedna zubná  ambulancia do 12.00 hodiny.

Zubní lekári sú vo svojej praxi vysoko vystavení riziku infekcie. Pri svojej práci je zubný lekár vzdialený od tváre pacienta 20-30cm. Najčastejšie pracuje s turbínovým, mikromotorovým alebo ultrazvukovým násadcom, ktoré vytvárajú aerosól do okolia 3 metrov, plný infekčných produktov. Pre prácu s potenciálne infikovaným pacientom (pre zub. lekára každý pacient) preto treba dodržiavať mimoriadne bezpečnostné opatrenia v záujme ochrany zdravia zubných lekárov, personálu a samozrejme pacientov.

Ďakujeme za pochopenie

Odber noviniek

Zostaňte v obraze - prihláste sa k odberu newslettera a buďte informovaný o aktuálnych novinkách raz za týždeň mailom.